Laman Utama Blogger

Ingin Menulis? Klik Sini!

Laman fb SAGA Galaksi Muhsinin

Tuesday, March 29, 2016

GALAKSI MUHSININ (2016)


Alhamdulillah, novel fiksyen sains Galaksi Muhsinin diterbit semula sejak 2008. Terima kasih kepada editor, Tuan Zaki Zainol dan pasukan PTS yang gigih berusaha menerbitkan kembali novel ini. Tidak dilupakan terima kasih kepada Pn. Ainon yang membimbing dalam alam penulisan.

Galaksi Muhsinin (2016) adalah cetakan semula, dengan suntingan dan pembaikan daripada novel asal. Jalan cerita tiada perubahan, bahkan dimantapkan asas untuk sekuel seterusnya. Jalan cerita yang diadu oleh pembaca sebagai lambat dibaiki dengan babak yang cerita pantas, tanpa mengubah jalan cerita utama.

Penerbitan kali ini sejajar dengan perancangan penulis berusaha untuk menyambung kisah pengembaraan SAGA Galaksi Muhsinin. Moga dapat terbit dalam tahun ini selepas Ramadhan 1447H.

                      

Semoga bermanfaat, terutama buat anak-anak muda. Saya memohon maaf atas kekurangan. Buku ini hanyalah sumbangan yang kecil, penulis hanya mengambil inspirasi daripada semangat para ulama pewaris Nabi s.a.w. yang menghasilkan karya-karya yang segar sepanjang zaman.

Selamat membaca!

No comments: